CMSPortletBroker.$cloned.Content.2093

Procedura Dauna Sanatate

Anuntarea evenimentului

Imediat ce este fizic posibil, asiguratul trebuie sa contacteze asiguratorul la numerul de telefon mentionat in polita de asigurare sau pe cardul de asigurare. Linia telefonica este disponibila non-stop si un operator de la centrul de asistenta al asiguratorului, va va consilia in ceea ce priveste procedurile de urmat.

Daca datorita evenimentului, asiguratul se afla in imposibilitatea de a contacta asiguratorul, un insotitor, sau chiar personalul unitatii medicale poate face acest lucru pentru asigurat.

Este important sa aveti asupra dumneavoastra cardul de asigurare.

Preluarea daunei

In momentul apelarii centrului de asistenta, operatorul va verifica natura evenimentului si va confirma preluarea cheltuielilor medicale daca acestea se incadreaza in acoperirile prevazute in polita. Va recomandam sa nu efectuati cheltuieli medicale mai mari de 1.000 euro inainte de  anuntarea evenimentului si confirmarea asiguratorului de preluare a cheltuielilor medicale.

Informatiile prezentate au un caracter general si au scopul de a va informa asupra primelor masuri ce trebuie luate in cazul unui eveniment in care sunteti implicat. Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati sau sa consultati conditiile din polita dumneavoastra de asigurare.

Plata cheltuielilor medicale se efectueaza direct de catre Asigurator catre prestatorul de servicii medicale.

In cazul in care asiguratul plateste contravaloarea cheltuielilor medicale din surse proprii, despagubirea acestor cheltuieli se face de catre Asigurator, pe baza documentelor medicale si a chitantelor prezentate in original.

Indemnizatiile de asigurare se platesc de regula in 30 de zile de la depunerea intregii documentatii.

Informatiile prezentate au un caracter general si au scopul de a va informa asupra primelor masuri ce trebuie luate in cazul unui eveniment in care sunteti implicat. Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati sau sa consultati conditiile din polita dumneavoastra de asigurare.

Detalii contact Societati de Asigurare:

ASTRA ASIGURARI – 0800 0800 88
www.astrasig.ro

ASIROM ASIGURARI – 021 9599
http://www.asirom.ro/

ALLIANZ TIRIAC – 021 201 90 80 / 81
info@allianztiriac.ro
http://www.allianztiriac.ro/

GROUPAMA – 021 302 08 88 ; 0372 70 42 89
http://www.groupama.ro/

OMNIASIG – 021 9669
http://www.omniasig.ro/

GENERALI – 021 311 50 61
http://www.generali.ro/

UNIQA – 0758 063 830; 0758 063 831; 0758 063 832; 0758 063 833; 0758 063 834; 021 327 54 48
avizaridaunebucuresti@uniqa.ro
http://www.uniqa.ro/uniqa_ro/

angelina

Angelina Enache

Account Manager
Raiffeisen Broker de Asigurare - Reasigurare S.R.L
.

Calea Floreasca nr 246D, Etaj 6, Zona C, Sector 1, Bucuresti, RO-014476

Mobil: +40.722.210.174
Fax: +40.21.780.03.03