CMSPortletBroker.$cloned.Content.2097

Procedura Dauna Calatorie

Anuntarea evenimentului

Imediat ce este fizic posibil, asiguratul trebuie sa contacteze asiguratorul la unul din numerele de telefon mentionate in polita de calatorie in strainatate. Linia telefonica este disponibila non-stop si un operator de la centrul de asistenta al asiguratorului, va va consilia in ceea ce priveste procedurile de urmat.

Daca, datorita evenimentului, asiguratul se afla in imposibilitatea de a contacta asiguratorul, un insotitor sau chiar personalul spitalului pot face acest lucru pentru asigurat. Este important ca asiguratul sa aiba asupra sa polita de asigurare.

Preluarea daunei

In momentul apelarii centrului de asistenta, operatorul va verifica natura evenimentului si va confirma preluarea cheltuielilor medicale daca acestea se incadreaza in acoperirile prevazute in polita. Va recomandam sa nu efectuati cheltuieli medicale mai mari de 1.000 euro inainte de anuntarea evenimentului si confirmarea asiguratorului de preluare a cheltuielilor medicale.

Informatiile prezentate au un caracter general si au scopul de a va informa asupra primelor masuri ce trebuie luate in cazul unui eveniment in care sunteti implicat. Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati sau sa consultati conditiile din polita dumneavoastra de asigurare.

Documente necesare

La intoarcerea sa din calatorie, Asiguratul trebuie sa depuna la asigurator urmatoarele documente:
  • Declaratie cu privire la eveniment – se completeaza pe loc, la sediul asiguratorului,
  • Copia politei de asigurare,
  • Documente medicale in original (rapoarte medicale, facturi, dovezi de plata). Acestea poti fi transmise si de catre unitatea medicala in cazul in care exista o relatie directa de colaborare intre aceasta si asigurator,
  • Copia actului de identitate al asiguratului,
  • Coordonate bancare daca este cazul,
  • De la caz la caz este posibil ca asiguratorul sa solicite si alte documente

Informatiile prezentate au un caracter general si au scopul de a va informa asupra primelor masuri ce trebuie luate in cazul unui eveniment in care sunteti implicat. Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati sau sa consultati conditiile din polita dumneavoastra de asigurare.

Plata cheltuielilor medicale se efectueaza direct de catre Asigurator sau de catre centrul / compania de asistenta.

In cazul in care persoana asigurata plateste contravaloarea cheltuielilor medicale din surse proprii, plata indemnizatiilor cuvenite asiguratului se face de catre asigurator, pe baza documentelor prezentate in original, documente care devin proprietatea asiguratorului. Asiguratorul poate pretinde ca documentele emise intr-o limba straina sa fie insotite de o traducere legalizata, costurile acesteia fiind suportate de catre persoana asigurata. In cazul in care asiguratorul a suportat costul traducerii, acesta va fi scazut din indemnizatia cuvenita.

Indemnizatiile de asigurare se platesc de regula in 30 de zile de la depunerea intregii documentatii.

Informatiile prezentate au un caracter general si au scopul de a va informa asupra primelor masuri ce trebuie luate in cazul unui eveniment in care sunteti implicat. Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati sau sa consultati conditiile din polita dumneavoastra de asigurare.

Detalii contact Societati de Asigurare:

GENERALI
Centrul de asistenta EuropAssistance: 003614584444 sau 003614584438
http://www.generalitravel.ro/pagina/7/daune

ALLIANZ TIRIAC
Mondial Assistance: 0043 1 525 03 53
Allianz-Tiriac Infoline (de luni pana vineri, intre orele 8.00 si 20.00)
021 20 19 100 (numar cu tarif normal, apelabil din toate retelele)
08 01 08 01 08 (numar cu tarif redus, apelabil doar din reteaua Romtelecom).
http://www.allianztiriac.ro/asigurari-persoane-fizice/asigurare-calatorii

roxana

Roxana Bejenaru

Account Executive
Raiffeisen Broker de Asigurare - Reasigurare S.R.L
.

Calea Floreasca nr 246D, Etaj 6, Zona C, Sector 1, Bucuresti, RO-014476

Mobil: +40.728.088.829
Fax: +40.21.780.03.03