CMSPortletBroker.$cloned.Content.2096

Procedura Dauna Imbolnaviri/Accident/Deces

In functie de tipul evenimentului suferit, persoana asigurata, colegii sau rudele, dupa caz, trebuie sa:

  • acorde persoanei asigurate primul ajutor;
  • sune imediat la numarul de telefon 112 pentru a anunta Salvarea, sau sa se prezinte la o unitate medicala;
  • anunte asiguratorul despre evenimentul produs, in termenul mentionat in conditiile de asigurare.

Informatiile prezentate au un caracter general si au scopul de a va informa asupra primelor masuri ce trebuie luate in cazul unui eveniment in care sunteti implicat. Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati sau sa consultati conditiile din polita dumneavoastra de asigurare.

In functie de natura daunei documentele necesare pentru deschiderea dosarului de dauna sunt urmatoarele:

  • Declaratia de dauna completata de asigurat sau, in cazul decesului, de ruda cea mai apropiata, cu privire la imprejurarile in care s-a produs evenimentul si la consecintele acestuia (original),
  • Copie a actului de identitate al asiguratului sau, in cazul decesului, al beneficiarului,
  • Copie legalizata a certificatului de mostenitor, in situatia in care acesta nu este desemnat pe polita (in cazul decesului),
  • Toate documente medicale existente: bilet de internare, bilet de iesire din spital, certificate de concediu medical, acte medicale din care sa rezulte clar diagnosticul asiguratului si procedurile medicale efectuate,
  • Procesul verbal de constatare a accidentului suferit sau alte documente eliberate de Politie, Pompieri, daca este cazul (copie),
  • Act medical care sa ateste gradul de invaliditate permanenta, daca este cazul (copie legalizata),
  • Rezultatele examenelor medicale efectuate (ex. radiografii, certificate de analiza),
  • Certificat medical constatator al decesului (copie) si certificatul de deces eliberat de Primarie in cazul decesului (copie legalizata),
  • Polita de asigurare (copie)
  • De la caz la caz este posibil ca asiguratorul sa solicite si alte documente

Informatiile prezentate au un caracter general si au scopul de a va informa asupra primelor masuri ce trebuie luate in cazul unui eveniment in care sunteti implicat. Pentru orice nelamuriri sau informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati sau sa consultati conditiile din polita dumneavoastra de asigurare.

Detalii contact Societati de Asigurare:

ASTRA ASIGURARI – 0800 0800 88
www.astrasig.ro

ASIROM ASIGURARI – 021 9599
http://www.asirom.ro/

ALLIANZ TIRIAC – 021 201 90 80 / 81
info@allianztiriac.ro
http://www.allianztiriac.ro/

GROUPAMA – 021 302 08 88 ; 0372 70 42 89
http://www.groupama.ro/

OMNIASIG – 021 9669
http://www.omniasig.ro/

GENERALI – 021 311 50 61
http://www.generali.ro/

UNIQA – 0758 063 830; 0758 063 831; 0758 063 832; 0758 063 833; 0758 063 834; 021 327 54 48
avizaridaunebucuresti@uniqa.ro
http://www.uniqa.ro/uniqa_ro/

angelina

Angelina Enache

Account Manager
Raiffeisen Broker de Asigurare - Reasigurare S.R.L
.

Calea Floreasca nr 246D, Etaj 6, Zona C, Sector 1, Bucuresti, RO-014476

Mobil: +40.722.210.174
Fax: +40.21.780.03.03