CMSPortletBroker.$cloned.Content.2216

reclamatii

In scopul asigurarii desfasurarii activitatii de brokeraj în asigurare - reasigurare in conformitate cu cerintele legii, in particular in legatura cu Norma privind procedura de solutionare a petitiilor referitoare la activitatea asiguratorilor si brokerilor de asigurare si cu regulile unei practici prudente si sanatoase, RAIFFEISEN BROKER DE ASIGURARE REASIGURARE S.R.L. (denumita in continuare “Societatea”) adopta politici si proceduri care promoveaza standarde etice si profesionale.
 
Procedurile interne actuale privind aplicarea legislatiei în vigoare cu privire la solutionarea petitiilor privind activitatea intermediarilor in asigurari raspund cerintelor impuse de Autoritatea de Supraveghere Financiara (denumita in continuare ,,ASF”) prin Norma ASF nr. 18 / 2017 privind procedura de solutionare a petitiilor referitoare la activitatea asiguratorilor si brokerilor de asigurare („Norma ASF nr. 18 / 2017”). Aplicarea reglementarilor in vigoare trebuie privita ca o oportunitate de a cunoaste si intelege mai bine clientii si situatiile cu care acestia se confunta pentru a le putea oferi cele mai potrivite si performante produse si servicii.
 
Aplicarea procedurilor interne trebuie sa se faca cu evitarea oricaror conflicte potentiale intre Societate si clientii sai si nu trebuie sa abata personalul Societatii de la respectarea unor valori fundamentale in relatia cu clientul:
· Plasarea clientului in centrul atenţiei
· Investigarea amanuntita si corecta a petitiilor
· Rezolvarea prompta a petitiilor
· Respectarea termenelor stabilite
· Tinerea la curent a clientilor cu privire la stadiul de rezolvare
· Profesionalism
· Calitate
· Respect reciproc
· Initiativa
· Integritate
· Confidentialitate
 
Petent este orice persoana fizica sau juridica care are calitatea de asigurat, beneficiar, contractant sau persoana pagubita asa cum sunt definite de legislatia in vigoare.
 
Petitie este cererea, reclamatia, sesizarea formulata in scris ori prin posta electronica, prin intermediul careia un Petent, astfel cum este definit mai sus sau imputernicitii legali ai acestuia, care actioneaza exclusiv in numele Petentului si in scopuri in afara obiectului lor de activitate, si fara un interes comercial propriu, isi exprima nemultumirea cu privire la activitatea Societatii.
 
Petitiile se pot trimite / depune:
· prin posta la adresa Calea Floreasca nr. 246D, Etaj 6, Zona C, Sector 1, Bucuresti
· prin e-mail la adresa contact@raiffeisenasigurari.ro
· prin fax la numarul +40.21.780.03.03
· la sediul firmei, asigurand program cu publicul intre orele 9 – 17:30, in zilele lucratoare
 
Informatii despre stadiul rezolvarii Petitiilor se pot solicita:
· prin posta la adresa Calea Floreasca nr. 246D, Etaj 6, Zona C, Sector 1, Bucuresti
· prin e-mail la adresa contact@raiffeisenasigurari.ro
· prin fax la numarul +40.21.780.03.03
· prin telefon la numarul 004021-365.33.77
· la sediul firmei, in timpul programului cu publicul intre orele 9 – 17:30, in zilele lucratoare
 
O Petitie se va considera rezolvata atunci cand s-a reusit eliminarea obiectului Petitiei, adica restabilirea situatiei optime care ar fi existat daca defectiunea / greseala nu ar fi aparut si cand Petentul se declara multumit de solutia adoptata.
 
La fiecare Petitie primita direct de la Petenti se va raspunde in termen de maximum 30 de zile de la data inregistrarii Petitiei, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila.